dinsdag 15 juli 2008

15 / 03 / '08: Pondok Indah Mall

Het is mijn 4e dag hier in Jakarta en heb al wat spullen gekocht. Want vandaag was ik lekker gaan shoppen bij Pondok Indah Mall. Jammer dat je zulke dingen niet in Nederland hebt, want zoiets is ZO dik. Elk meisje dat van shoppen houd wordt gek daar. Er valt daar van alles te doen. Zelfs voor kleine kinderen. En waar wij zijn geweest is zo groot.

Ik was daar natuurlijk om zelf ook te gaan shoppen, en zelf heb ik HEEL veel leuke dingen gezien. Zo heb ik een Baby Milo shirt gekocht voor 15 euro, en hij is echt ook nog. Vesten kosten daar maar 25 euries. Zelf heb ik ook nog een riem gezien, zo een LCD riem. Daar kan je van alles inzetten. Het is zo'n bewegend ding, waar je je naam in kan zetten enzovoorts. Verder ook nog genoeg geshopt, en heel veel kretek gekocht. Zo heb ik Djarum Black Capuccino, Djarum Black Tea, Avolutionz Kretek en Avolutionz Menthol. Die shit is echt gewoon relaxt. Die shit is zwaarder dan Sampoerna dan dat wij in NL hebben gerookt. Deze voel je tenminste ook, dus het lijkt tenminste niet dat je geen rook inademt.

Verder is er nog een shopping mall dat heet Manga Dua. Daar kan je blijkbaar ook veel vette sjit kopen. Alleen daar is alles niet echt, maar wel heel wat goedkoper. Wat in de winkel 20 euro kan kosten, kost daar nog geen 5 euro. De kwaliteit is blijkbaar wel ongeveer het zelfde. Daar ga ik dus over een paar daagjes naar toe.

Ook heb je hier betere donuts dan Dunkin' Donuts, genaamd J.Co Donuts! Zijn gewoon beste donuts! Bij Dunkin' Donuts word je misselijk als je een paar hebt gegeten, maar bij deze blijf je ze gewoon eten. Verder is er ook nog genoeg eetgelegenheid, je hebt daar veel fastfood restaurants. Zoals MCD, KFC of Burgerking. Je hebt ook sjit die je niet eens of weinig in Nederland hebt, zoals Starbucks! Heerlijke shit. Frapuccino, is soort van ijsdrank met koffie. Met verschillende smaken. Ook al hou je niet van koffie en het lijkt je niet lekker, dan moet je dit eens proberen. Dit is FUCKING lekker.

Maar vandaag weer genoeg gepost!
Mit Freundlichem Gruss, Andy

Geen opmerkingen: